mandag 2. november 2009

Mørketid


Ja, nå er det lenge siden jeg har vært med på mandagstema. Så nå er det på tide å ta en utfordring fra Koselig igjen. Denne uken er temaet mørketid.








Akkurat nå forbinder jeg vel mørketid med den tiden da alskens små virus kommer som ubudne gjester. Noen små hvite piller er liksom følgesvenner i disse dager... Men dagene som småsyk trenger ikke være ille. Tegneserier og halloween-sjokolade er kjekt å finne når man ligger på sofaen. Og skal man ut og rusle, så kan en refleks være en reddende engel. Det å putte reflekser i alle jakkelommer forteller meg at mørketiden er her.

16 kommentarer:

  1. Jeg har også reflekser på min jakke i den mørke årstid :-) Det var fine ting, du fortæller om, som har med den mørke årstid at gøre - og jeg længes næsten efter et par dage på sofaen med tegneserier og halloween-sjokolade ;)

    SvarSlett
  2. Känner igen det där........min son har varit sjuk hela helgen och är hemma från skolan. Många små vita piller blir det........../Anette

    SvarSlett
  3. apropos reflekser:
    hellere være velset
    end overset...

    SvarSlett
  4. Vilket sött litet reflex på nedersta bilden. Har faktiskt inte letat fram mitt reflex än men nu är det sannerligen dags!
    Fortsatt trevlig måndag!

    SvarSlett
  5. Morsom tolkning! Jeg er i samme syke-båt som deg så du har all min sympati!

    Ha en god uke :-)

    SvarSlett
  6. Spesiell tolkning av mandagstema! Det er nok mange som er i samme situasjon nå.

    Ønsker deg god bedring!

    SvarSlett
  7. Ja, dette er jo mørketid. Virus, refleks og kanskje litt halloween. Ønsker deg god bedring.

    SvarSlett
  8. Ja, det er bare til å skalke alle luker for vi blir jo bombardert med basselusker nå.
    Huff og huff!
    Det liker jeg ikke med mørketiden, men ellers så synes jeg den er ok:)

    SvarSlett
  9. Kul att du tittade in hos mig! Fotoutmaningarna är trevliga att vara med i... Vi ses igen!

    Marie

    SvarSlett
  10. Många som behöver medicin i dessa dagar, en klok reflektion över mörkret.

    SvarSlett
  11. Alle viktige ting i mørketiden! :-)

    SvarSlett
  12. Huff, de tablettene hadde det vel vært godt å slippe! Men refleks er en viktig ting i Mørketiden. Den er det best å ha på seg når en skal ut og gå, ja.
    -Margit-

    SvarSlett
  13. Flott tolkning! Denne tiden på året er desverre også tiden for forkjølelse og div. Men ser du klarer å kose deg selv om du ikke er helt frisk. Og takk for påminnelsen om refleks! :o)

    SvarSlett
  14. Rolig tolkning. Vilket gulligt reflex på sista bilden.

    SvarSlett
  15. Artig tolkning:0)
    God bedring til deg, klem

    SvarSlett
  16. Godt å ligge på sofaen med litt sjokolade og godt lesestoff når en ikke er helt frisk - god bedring :)

    SvarSlett