torsdag 19. august 2010

Musikk er farlig...

Ja, musikk er visst farlig på mer enn en måte. Største faren er vel at man risikerer å bli avhengig...

Den andre faren er at det kan ligge kabler i gresset på festivalområdet. Og som nevnt i forrige innlegg resulterte det i en skadet ankel. Beklager et alt annet enn vakkert bilde. Men musikkens baksider har også sine bilder.
Sommeren 2010 kan ikke skrives inn i historiebøkene som en god rockesommer for min del. Første halvdel ble tilbragt i ro pga betennelse i et kne. Og når jeg endelig ble bra nok til å dra på konserter igjen skader jeg meg. Så da ble det nok bare en konsert denne sommeren.

Men den konserten er et fantastisk minne. For jeg fikk oppfylt en 25 år gammel drøm... Og den får jeg leve på fram til det dukker opp spennende konserter i Olavshallen. Det er visst tryggest med sitteplasser dette året...

7 kommentarer:

  1. dette var ikke bra nei !
    vi skal selvfølgelig hjelpe deg på butikken :-)

    SvarSlett
  2. Det er bra Linda. Godt at ungdommen stiller opp for gamle skadde tanter ;-)

    SvarSlett
  3. Auau! :( Det ser skikkelig vondt ut, ja. God bedring!

    SvarSlett
  4. Huff, dette så ikke bra ut, nei ! Bra at du fikk handlet iallefall, også må du ta det med ro fremover :-) God bedring.

    SvarSlett
  5. OOOOOOoo huff dette så ikke bra ut :( Og sikkert ikke godt..

    SvarSlett
  6. Line Kristine: Det var vondt ja. Men begynner å bli bedre nå - heldigvis. :-)

    Sigrid: Godt at ungdommene steller godt med skadde tanter ja. Og om det ser ille ut på bildet, så var det enda verre dagen etter at det bildet var tatt...

    Fruen: Så koselig at du stikker innom på besøk! Du er hjertelig velkommen innom når som helst. :-)

    SvarSlett