lørdag 24. september 2011

Ny hobby

Dagene har gått uten at jeg har vært særlig snakkesalig her i bloggen min. Formen er ikke helt som jeg skulle ønske den var. Men jeg kjenner likevel gleden over at det sakte blir bedre.


Og som mange vet, så er jeg veldig glad i å drive med håndarbeid. Men gikta gjør det vanskelig å strikke og hekle for tiden. Så da har jeg vært på leting etter noe nytt å drive med. Valget falt på å prøve å lage kort. Og det var jammen morsomt. Så jeg tror jeg har funnet min nye hobby. Det er noe hendene mine tåler. De kortene jeg har bilder av her, er mine aller første forsøk. Nå i begynnelsen blir det mye prøving og feiling. Men jeg tror likevel at kortene finner vegen til Frelsesarmeens julemesse i Trondheim. Kanskje er jeg så heldig at noen kjøper noen av dem til inntekt for en god sak...








8 kommentarer:

  1. Så flink du er! Utrolig fine kort! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort, Anne-Lill! Ja, blir ikke disse solgt, da vet ikke jeg :)

    SvarSlett
  3. Kjære tid, disse var jo knallfine, så utrolig flink du er!! :D

    SvarSlett
  4. Kjempefine kort ! OG jeg kjente igjen et par hender her :-) Så gøy at mine fotografier kan brukes til sånt også !

    SvarSlett
  5. Flotte kort! Kanskje vi må ta en kveld med kortlaging sammen i høst?

    SvarSlett
  6. Tusen takk for alt skryt. Jeg har ihvertfall funnet noe hendene tåler og som jeg synes er gøy. :)

    Sigrid: Det er moro å kunne bruke bildene dine på kortene. Du har mange fine bilder, med mange muligheter...

    Kjersti: Det hadde vært veldig koselig å møtes for å lage kort ja. Det vil jeg gjerne være med på. :)

    SvarSlett
  7. Var utrolig fint det kortet Dina Michaela fikk til 2-årsdagen sin også! Morsomt å få så personlige kort! :-)

    SvarSlett