mandag 18. mai 2009

Glede

Etter en ukes pause henger jeg med på mandagstemaet igjen. Denne ukens utfordring fra Koselig er Glede.








Og glede kan være så mangt. En av min store gleder her i livet er tantebarna mine. Ikke mye kan glede meg mer enn en liten røver som lager ablegøyer. Barnelatter er en av livets store gleder...

Stor glede er det også å se en kjær tante reise seg opp på egne bein etter alvorlig sykdom...

Og etter en helg med masse korpsmusikk bobler jeg av glede. For det er vakkert når nydelige toner strømmer ut fra blankpusset messing...

7 kommentarer:

  1. Barn er en stor glede å få være sammen med! Jeg bobler også av glede når jeg hører korpsmusikk...

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flot tolkning og dejlige billeder!
    Mkh. Vibeke

    SvarSlett
  3. Her var det litt forskjellig og ekte glede:o)

    SvarSlett
  4. Flott tolkning. Flotte ord og flotte bilder :)

    SvarSlett
  5. Tantebarn er str glede! Det kan jeg tenke meg! Fine tolkninger:)
    Du finner min glede her

    SvarSlett