torsdag 7. mai 2009

Ny spennende butikk i Trondheim.

I dag åpnet en ny og stor butikk på Tiller i Trondheim. Butikken er bare et eldorado for folk som liker å leke seg med stoff og symaskin. Kan ikke huske at jeg noen gang har vært inne i en butikk med sånt utvalg i stoff og sytilbehør. På min vandring mellom silke, tyll, bomull, voksduker, gardinstoffer, strie, garn, synåler, glidelåser, tråd, saks og annet sytilbehør hørte jeg bare lommeboka skrike i veska mi. Jeg hadde lyst til å kjøpe så mye, men klarte å begrense meg da. Det er snart sommer, og da vet jeg at jeg ikke kommer til å sy stort. Men til høsten kanskje. Det blir ihvertfall flere turer innom STOFF & STIL.


Dagens fangst ble gul voksduk med hvite prikker til spisebordet, svart voksduk med hvite prikker til hagebordet, grønn strie som sikkert kan brukes til noe, vinrødt jersey som også sikkert kan bli et eller annet, svart forsilke til å fore et skjørt og en liten bit bomullstoff med trykk på som skal bli en pute. Og jeg gleder meg til å ta fram symaskina. Men jeg rekker det nok ikke denne uka...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar