tirsdag 29. mai 2012

Rik...

 ...ja, den er rik som er tante til to sånne skjønne gullunger. I dag har jeg vært så heldig å få være med og hente dem i barnehagen. Jeg har spist is sammen med Dina (mens vi ventet på at storebror skulle komme tilbake fra utflukt med barnehagen). Jeg har spist taco til middag, fått mange gode klemmer, pratet litt med dem begge, hatt både unger og dukker i fanget og bygd lego. Slike dager gjør godt for et tantehjerte.
 Dessuten har jeg fått et fantastisk flott maleri i hus. En forsinket bursdagsgave fra lillesøster, Natalie. Jeg har ikke fått det opp på veggen enda. Jeg mangler visst noe å henge det opp med. Men hver gang jeg ser på det bildet kjenner jeg ekstra godt hvor rik jeg er som menneske...

3 kommentarer:

  1. Sånne dager setter livet i perspektiv ! Så flott maleriet ble da :-)

    SvarSlett
  2. Sånne dager kan man leve lenge på! Du er virkelig rik! Også så nydelig bilde!

    SvarSlett
  3. Takk for en fin dag i går ja :-) Og takk for tacoen <3 Dina Michaela sovnet med en gang du dro nesten ;-) Glad du likte maleriet!! Klem

    SvarSlett