søndag 20. september 2009

Helg

Det er helg - en fantastisk helg så langt.
Denne helga startet med verdens beste besøk. Ja, ikke noe er som å ha tanteunger på besøk. De fleste jeg er tante til har blitt store nå. Men jeg har den vesle krabaten som stadig dukker opp på bilder her i bloggen. Fredag ettermiddag var han og foreldrene hans her og spiste middag. Og det er spennende tider for oss alle i familien nå. Snart skal han bli storebror. Og vi gleder oss alle til å få hilse på den vesle jenta som er i magen...
Lørdag og søndag så frokosten min slik ut. For meg er frokosten dagens viktigste måltid. Jeg fungerer ikke før jeg har fått mat og kaffe. Sånn er det bare. Siden jeg bor alene, så pleier jeg å spise frokost ved pc'n. Da har jeg selskap av gode venner mens jeg spiser. Og dagen får en god start.
Denne lørdagen viste seg å være en vakker høstdag med sol og varmt vær. Det har vært veldig mye regn her i Trøndelag i det siste. Så solskinnsdagene må bare nytes. En deilig tur med kameraet gjør godt for kropp og sinn. Høstfargene begynner å komme nå. Og jeg kjenner at det er godt. Jeg elsker høsten (at jeg ikke gleder meg til vinteren som kommer er en helt annen sak)...
I dag er det søndag, og det er fred i heimen. Dagen er egentlig ganske planløs. Men jeg har en anelse om at en liten klovn skal broderes ferdig i dag.
Ha en fin søndag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Herlig med besøk. Kan ikke være lenge før den vesle jenta kommer nå.

    SvarSlett