søndag 18. oktober 2009

Tre på topp

1) Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

- Da jeg og min bror fikk besøke barndomshjemmet til Per Bergerud og se premiesamlinga hans.

- Da jeg var på kino for første gang (så Flåklypa Grand Prix).

- Dagen jeg ble sammen med min aller første kjæreste...

2) Skriv 3 ting du misliker:

- Mennesker som framhever seg selv ved å tråkke på andre.
- Å være sulten (da blir jeg sur).
- Å finne regninger i postkassa.

3) Skriv 3 ting du liker godt:

-Tid med familie og venner

-Oppgavene jeg har i menigheten

-Å gå tur med musikk i ørene


4) Skriv 3 blogger du besøker daglig:

Vet ikke om jeg kan skryte av å besøke noen hver dag. Men det er mange blogger hvor jeg leser alt som blir skrevet, selv om det gjerne blir skippertak. Tre av dem er

Bibliotekar i eksil

Meg og mitt

Elins altmuligblogg

5) Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:

-Stille stund for to (DDE)
-Lenny Bruce (Bob Dylan)
-A thing called love (Elvis)
Valgte tre av mine favoritter som ligger på mp3-spilleren min akkurat nå.

6) Skriv 3 Tv-programmer du følger med på:

Nyhetene og sporten er vel det eneste jeg følger med på for tiden. Ser Cold Case eller CSI når jeg har tid og lyst til det.

7) Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:

- Natalies blogg

- Sarakake

- Strikkedama

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar