onsdag 20. oktober 2010

Ikke som bestilt...

Nei, det synet som møtte meg da jeg sto opp litt før kl 7 i dag, var ikke bestilt. Det er altfor tidlig med snø i oktober. Så nå sitter jeg her og hutrer ved tanken på å gå ut. Og ut må jeg...
Kanskje på tide å rydde litt på plattingen her også...
Og ellers går tankene til veslejenta til tante i dag. I går kveld ble hun innlagt på sykehuset igjen. Og i dag starter undersøkelser og forberedelser til et år med cellegift. Operasjonen hun hadde var vellykket, og hun er så blid og aktiv. Men likevel fikk vi beskjed om at hun er kreftsyk. Så nå håper vi alle at lille Dina kommer seg greit gjennom behandlinga, og blir helt frisk igjen.

2 kommentarer:

  1. Ja, tankene har en tendens til å vandre den veien for tiden ! Men det var jo positive nyheter i går da, at det kan være over på et halvt år istedet :-) Ellers, så er jeg faktisk glad for denne snøen jeg, hehe...

    SvarSlett
  2. Huff, syns den snøen kom litt tidlig jeg også ja...for min del kunne den ventet til desember ;-)
    Men Sebastian er gald og lykkelig da ;-)

    SvarSlett