lørdag 9. oktober 2010

I'm beautiful...

Veeeeel... Bloggen min er visst det ihvertfall...


Elin valgte å gi meg en award, og nå er det med ydmykhet jeg skal oppfylle kravene som følger med - nemlig å blottstille sju ukjente fakta om meg selv.

1) Jeg er oppvokst på gård med melkekyr og har hatt tilsyn med travhester på beite, men er redd både kyr og hester.

2) For tre år siden likte jeg verken kaffe eller oliven, men nå er jeg avhengig av begge deler.


3) Jeg skulle ønske jeg kunne spille piano, men innser at talentet er fraværende.


4) Jeg har blitt vekt av en beruset Jostein Flo natta før jeg skulle ha eksamen.


5) Jeg har haiket fra Røros til Trondheim for å se plasthopprenn i Granåsen.


6) Jeg synes radioandakten er en fin start på dagen.


7) Jeg drømmer om sommerferie på Hurtigruta.

Også er det en utfordring i denne utmerkelsen. Jeg skal gi den videre til sju blogger som betyr noe for meg i hverdagen. Det er mange blogger jeg følger regelmessig. Og det er ikke lett å velge blandt dem. Men jeg deler herved ut prisen til følgende sju beautifulle bloggere. Bloggere som får meg til å smile, le og innimellom tørke en liten tåre eller tre: Strikkedama, Maren maser, [Kjøkkentjeneste], Natalies blogg, Canonia, Mambo vipi? og hverdagsmysterier.

4 kommentarer:

  1. SV: Har tenkt på å utdanne meg som fotograf :) Tusen takk! =)

    SvarSlett
  2. Hehe, lo godt av pkt.nr.4 ! Knallbra :-)

    SvarSlett
  3. Ja, det er noe å le av i dag. Men jeg skal love deg, Sigrid, at jeg lo ikke mye da to beduggede og høyrøstete fotballspillere kom på nattlig besøk til en av mine samboere i hybelhuset. Jeg satte ikke særlig pris på å bli vekt midt på natta når eksamen ventet dagen etter...

    SvarSlett
  4. Så koselig med en award!
    Skal prøve å få tatt tak i den i kveld :)
    Tusen takk!

    SvarSlett