søndag 24. oktober 2010

Pastaengler

Plutselig gikk det opp for meg at det går fort mot jul... Og da var det bare å hive seg rundt og begynne med juleforberedelser. Jeg kan ikke regne med å få gjort så mye i Desember. Da er jeg opptatt med Frelsesarmeens grytekonserter. Så det meste av juleforberedelser må være ferdig før adventslysene tennes... Så nå har jeg plukket fram et prosjekt jeg begynte på for et par år siden. I en skuff hadde jeg mengder med halvferdige engler. Målet nå er å få disse ferdig. Pastaengler er superenkelt å lage. Og gjennom årene har jeg laget mengder av dem. Hvor årets produksjon finner vegen gjenstår å se. Noen skal jeg nok ha selv, men de fleste kommer til å bli gitt bort. Men helt ferdig blir ikke disse englene før jeg har fått kjøpt sølv- og gullmaling og mer lim...

3 kommentarer:

  1. Pastaengler er enkel, men veldig fin pynt. Litt pirkete å lage, men morsomt likevel. Lenge siden jeg har laget sånne nå. Hm... Engleverksted en dag før jul, kanskje... ;)

    SvarSlett
  2. Liker disse englene dine veldig godt ! De skal få henge på treet mitt hvert år :-)

    SvarSlett