onsdag 10. juni 2009

Hvor mange ser meg?


Med god hjelp fra min gode venninne Aase har jeg nå fått teller i bloggen min. Tusen takk for hjelpa! Jeg hadde nok aldri klart det uten hjelp. Min tålmodighet er ikke så stor når det er ting jeg ikke får til... Men nå kan jeg se hvor mange som faktisk er innom meg på besøk. Jeg skulle ønske folk var flinkere til å legge igjen en hilsen når de stikker innom. Men nå vet jeg ihvertfall om jeg i det hele tatt har besøk. Og jeg setter fram masse deilig sjokolade til alle mine gjester.
Dere er hjertelig velkommen.

9 kommentarer:

  1. Jeg er innom bloggen din, jeg :) Koselig!

    SvarSlett
  2. Hvis du er den Line Kristine jeg tror, så må jeg takke for en koselig helg. Var hyggelig å treffe deg igjen. Satser på at det ikke blir ti år til neste gang vi treffes...

    SvarSlett
  3. Er det din tur til å lære meg hvordan jeg skal lage teller nå?

    SvarSlett
  4. Husk at enkelte stort sett bare leser gjennom Bloglines da, så du har flere lesere enn det ser ut som ;)

    SvarSlett
  5. Jeg er her, men er veldig dårlig til å legge igjen kommentar. Noe jeg skal bli flinkere til :)

    SvarSlett
  6. Hvis du skal ha sånn teller Fèe, så spør Loffen eller Aase om hjelp. Jeg gjorde bare feil jeg, så jeg ga opp og overlot hele greia til Aase...

    SvarSlett
  7. Innom og grabber til meg sjokolade! :-D

    SvarSlett
  8. Jeg er den Line Kristine du tror, ja ;)
    Helga på Bakketun var rett og slett flott! Håper vi treffes neste år, om ikke før :)

    SvarSlett
  9. Vi får vel prøve å få til et møte igjen før neste stevne på Bakketun, Line Kristine.

    SvarSlett