tirsdag 30. juni 2009

Morgenstund

Og igjen kommer jeg med mandagstema på tirsdag. Denne ukens utfordring fra Koselig er morgenstund.








Jeg er et vanemenneske. Så mine morgenstunder pleier å være ganske like. Jeg starter som regel dagen ved et rotete skrivebord. Et glass vann, en kopp kaffe med melk i, tre knekkebrød og minst en time foran skjermen. Når jeg slår på pc'n er det første jeg møter bilder av mine kjære gutter i DDE. Blir liksom glad av å se dem hver morgen. Også går turen innom mail, facebook, blogger og et par forum. På den måten spiser jeg frokost sammen med gode venner hver eneste dag.

3 kommentarer:

  1. Den var ikke dum! Blir jo glad av gode venner!

    SvarSlett
  2. Morgenstund er hyggestund. God ide.

    SvarSlett
  3. Fint bilde, høres ut som gode morgenstunder!
    Jeg er også et vanemenneske når det gjelder mine morgener, alltid samme frokost mens jeg leser avisen og deretter er det en kopp te og vann :)

    SvarSlett