mandag 25. januar 2010

Et foto i timen

Sulvis har dratt igang en ny utfordring. Et foto i timen en valgfri dag. Jeg har vanskelig for å motstå sånne utfordringer. Så her er min søndag i bilder. Bildene er tatt sånn ca hver hele time gjennom dagen.
09.00: Dagen starter som alltid med medisiner og frokost. 10.00: Dagen skal brukes til å feire en 15- og en 17-åring. Så bursdagsgaver må pakkes inn. 11.00: Jeg speider etter bussen til byen. 12.00: Jeg hører vakker sang av Mannssambandet. 13.00: Gavene er pakket ut. En liten presang til lillegutt som ikke hadde bursdag ble det også. 14.00: Tante sitter med et lite nurk på fanget. 15.00: Storebror begynner å bli moden for en liten middagslur. 16.00: Lillegutt sitter på tantes fang... 17.00: Nok en gang venter jeg på en buss. 18.00: Jeg drikker te og leser VG på jernbanekafèen i Trondheim. Jeg glemte å ta bilde der, men tok bilde av avisa etter at jeg kom hjem.
19.00: For siste gang denne dagen venter jeg på en buss. 20.00: Nøklene mine ligger på benken i gangen hjemme. 21.00: Sliten slenger jeg meg på sofaen og ser nyhetene på TV. Tolv timers fotoreportasje er ferdig. Flere bidrag til denne utfordringen finner dere bl.a hos Sulvis, Bloggen om livet og Det lange hvite huset.

7 kommentarer:

  1. Du får henge deg på en dag du også. :-)

    SvarSlett
  2. Utrolig gøy, Anne-Lill! Jeg skal også henge på, men syntes at aller første dagen på jobb ikke var den rette til å svinse rundt med kamera. Andre dag på jobb, derimot... ;)

    SvarSlett
  3. Så gøy dette var!! :D

    SvarSlett
  4. Morro! Håper du ikke er fremmed for en fotografisk utfordring til, det ligger nemlig en klar til deg inne hos meg.... :)

    SvarSlett
  5. Dette ble jo bra :-)Kanskje jeg burde prøve dette en gang...

    SvarSlett