lørdag 9. januar 2010

Overraskelsen.

Det nye året har hatt en tung start. Mesteparten av 2010 har blitt tilbragt hjemme i min egen stue. Streng kulde og gikt går veldig dårlig sammen. Men for et par dager siden kom en oppmuntring i posten. Før jul hadde supporterklubben til DDE sin egen adventskalender. Og en av dagene var jeg den heldige vinneren. Siden har jeg ventet med lengsel og spenning på at premien skulle komme. Og jeg var så heldig å få en headnecker i premie. En snedig liten sak som kan brukes som hals, lue, pannebånd og sikkert mye annet. Jeg for min del foretrekker å ha den rundt halsen.

3 kommentarer:

  1. Jøss, det var jo moro, da :-) Gratulerer !

    SvarSlett
  2. Sånn har jeg også :) Fikk på supportertreffet i sommer :) Bruker min mest som pannebånd jeg.

    SvarSlett
  3. Så moro :-)
    Sebastian har fått seg sånn, men med dødninghoder på da, hehe :-)

    SvarSlett