onsdag 27. januar 2010

Nok en utfordring

Anne Grethe har gitt meg en utfordring i bloggen sin.

utfordringen er:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem


Det 6.bildet i den 6.mappen min er et jeg tok i november. Bakgrunnen for bildet var en oppgave i forbindelse med et mandagstema. Oppgaven var mørketid. Og noe av det jeg tok bilde av, var noen halloween-sjokolader jeg hadde liggende. Selvsagt må jeg ha sjokolade i hus når det er halloween, selv om det ikke er noen som finner døra mi. Men det vet jeg jo aldri før høytiden er over. Ikke det at jeg liker den markeringa. Jeg synes det er noe stort tull. Men jeg gidder ikke å vaske egg av stuevinduene. Da er det bedre å gi bort noen små sjokolader.

Jeg sender utfordringen videre til:
Natalie
Det lange hvite huset
Bloggen om livet
Strikkedama
A penny for my toughts
Loffens blogg

2 kommentarer:

  1. De siste bitene av den sjokoladen fikk sønnen din i adventskalenderen sin. Så det er nok tomt, Natalie.

    SvarSlett