søndag 19. desember 2010

Lisa og Rasmus

 Lørdag var julemarkedets kaldeste dag så langt. Og jeg innrømmer gjerne at jeg frøs mer enn godt er. Men-men, jeg kom meg da gjennom det med helsa i behold - tror jeg. Og det tror jeg artistene gjorde også. Først ute lørdagen var Lisa Winsjansen Restad.  Ei herlig naturlig jente som klarte å få publikum med seg. Ei jente jeg tror vi kommer til å høre mer til i årene som kommer. Hun hadde også med seg noen flotte dansere. Noe som var en hyggelig og morsom overraskelse for meg.

Lørdagens siste konsert var med Rasmus og verdens beste band. En konsert jeg hadde gledet meg til lenge. Selv i sprengkulde ble det en herlig opplevelse. Snakk om å klare å oppnå kontakt med ungene. At konserten gikk samtidig med en viss håndballkamp medførte nok litt mindre publikum enn forventet. Men det legger ingen demper på opplevelsen. For Rasmus er bare helt fantastisk. Og jeg håper virkelig at han og bandet blir å finne på scenen også under neste års grytekonserter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar