søndag 26. april 2009

Kreativ

Enten er jeg sent ute med mandagstemaet, eller så er jeg tidlig ute...









Dagens utfordring fra Koselig er kreativ. Jeg har mange kreative mennesker rundt meg. Men en av dem utmerker seg en smule. For hvem finner vel på mer moro enn en toårig nevø? Jeg synes det er svært kreativt å bruke timer på å rive papp og papir i biter. Tante har ikke så veldig mye leker i huset. Men da hun fikk nytt salongbord i bursdagsgave, ble det masse fin emballasje å leke seg med.

17 kommentarer:

  1. HI hi, det er ihvertfald det morsommeste bud på kreativitet. Jeg er helt enig, de små kan om nogen finde ud af at få en masse ud af næsten ingenting.

    Rigtig godt forslag til ugens tema. :-)

    Venlig hilsen
    Henriette

    SvarSlett
  2. Ja er det noen som kan være kreative så er det 2 åringer! Med en egen 2 åring i huset kan jeg love deg at vi opplever massevis av kreative påfunn i løpet av en uke! :O) Kjempefin tolkning av temaet!

    SvarSlett
  3. Det må man sige, et meget kreativt barn!
    Flot Tolkning!
    Mkh. Vibeke

    SvarSlett
  4. He he he, ser ut til å være et aktivt og kreativt barn. Det er sjelden kjedelig med slike små sjarmører i hus :)

    SvarSlett
  5. morsomt!
    ser ut som han hadde det veldig morsomt:)
    kreativ liten luring:)

    SvarSlett
  6. Herlig!!! :)

    jaja... det er tidlig å poste ord til Mandag på en søndag, jeg vet *ler* men det har nå blitt sånn da! *ler*

    SvarSlett
  7. Det var en søt vri på ukens tema - kjempeflott bidrag!

    SvarSlett
  8. Hærlig tolkning,og det er utolig hva disse søte små finner på når de får litt papir og frihet:) Kreativiteten deres blomstrer:)

    SvarSlett
  9. Ikke vanskelig å være tidlig ute når man har slikt flott materiale å legge ut:) Helt herlig!
    Petunia

    SvarSlett
  10. Herlig!!
    Her lar han verkeleg krativiteten utfolde seg ja;9)
    Kjempebra bidrag...
    Fin mandag til deg

    SvarSlett
  11. En kreativ ung mann. Fin tolkning av mandagstema.

    SvarSlett
  12. hehehe - ingenting i veien med kreativiteten her nei! :)

    SvarSlett
  13. Härligt med kreativa barn.
    Kul tolkning på temat!

    Ha det så gott // Nettan

    SvarSlett
  14. Ja, sånn er det med de små barna, skal ikke mye til for å glede de!! Flotte bilder!

    SvarSlett