fredag 2. juli 2010

No vart æ skræmt ja...

En runde med støvsugeren for noen dager siden medførte en liten katastrofe. Da hybelkaninene bak skrivebordet skulle til pers ble jeg skremt av en uventet lyd. Lyden av noe i metall som fant veien opp gjennom støvsugerrøret satte jeg ikke pris på. Og et raskt blikk på skrivebordet avslørte at en verdifull juvel var borte...
Så i dag var dagen for arkeologisk utgraving i støvsugerposen. Det var bare å begynne å dra ut dotter med hår, støv og knekkebrødsmuler... Og gleden var stor da det dukket fram en liten metallbit farget i sølv og sort i haugen av døde hybelkaniner... Jammen godt at både jeg og supporternåla mi slapp unna med skrekken...

6 kommentarer:

  1. Det der ser ut som alle hybelkaniners mor :D

    SvarSlett
  2. Hehe, morsomt innlegg :-)

    SvarSlett
  3. Ja det tenke eg nok!!! he he

    SvarSlett
  4. Mildred: det er heldigvis ikke hybelkaniner av den dimensjonen som pleier å bo hos meg...

    Sigrid: takk for det!

    Pepperkverna: koselig med sånt fint besøk her i bloggen min. Du får slå deg ned og lat som du er hjemme!

    Natalie: sånne katastrofer er absolutt til å le av ja...

    Heidi: du fant meg ja ;)

    SvarSlett