mandag 10. januar 2011

Ting tar tid...

Ja, noen ganger tar ting litt tid. Ryktene fortalte meg at det var en julegave på veg til meg fra Ålesund, men pakken nådde aldri fram til jul. Men en dag i forrige uke lå det en duplikatmelding i postkassa mi. Pakken hadde ligget på postkontoret i lange tider den, men hentelappen fant visst aldri vegen til min postkasse. Hvor den lappen befinner seg sier historien ingenting om. Men innholdet i pakken havnet til slutt hos meg - som nyttårsgave.
Og for en fantastisk gave det var. En stor hvit Toblerone. Det må jo være verdens beste sjokolade. Og jeg må bare beskjemmet innrømme at den ikke ble spist sammen med Måte... Jeg vet nok ikke hva måtehold er når den sjokoladen finnes i min nærhet...
I tillegg fikk jeg en boks olivenolje med basilikum. Den oljen fra Oliviers & Co er fantastisk god. Men også fantastisk dyr (i forhold til min økonomi ihvertfall). Jeg hører som regel lommeboka gråte bare jeg tenker på å nærme meg en av butikkene til Oliviers & Co. Så gaver derfra brukes definitivt med måte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar