mandag 16. januar 2012

Kreativspire

 En ny blogg har fått plass på blogglisten min.
Kreativspire er bloggen til min niese. Jeg håper mange henger seg på og følger bloggen. Jeg garanterer at det ikke blir noen rosablogg med dagens outfit og selvbruningstips. Men kanskje er det en kommende kunsthåndtverker som eier bloggen. Og man skal ikke se bort fra at det kan dukke opp noe om friluftsliv og jakt etterhvert også. Ei tøff jente som ikke er redd for å få møkk under neglene.
Dessuten fyller hun 17 år i dag.
Gratulerer med dagen Linda!!!

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig innlegg! Du har nok helt rett i at dette ikke blir noen typisk rosa/moteblogg :-P
    Men denne gangen skal jeg ta bloggen på alvor, det ble ikke akkurat blogget noe ofte i den forrige bloggen. Men nå har jeg egentlig rett og slett litt mer å blogge om også da :-)
    Tusen hjertelig takk for gratulasjonen <3 Kjempekoselig at du blogger om meg, og i det heletatt tar deg tid til det setter jeg stor pris på :-)
    KOS fra meg.

    SvarSlett