søndag 16. september 2012

Klippe - lime...

...ja, årets julemesse nærmer seg med stormskritt. Det er bare to måneder til Frelsesarmeen i Trondheim skal arrangere årets julemesse. Og mine bidrag til den messen består stort sett av kort av ulike slag. Beholdningen med bursdagskort begynner å bli bra. Og mange har spurt etter bilder av kortene. Julekortene har jeg såvidt begynt med, så de får dere vente litt på. Men her er en del av det som kommer på salg under julemessa. Og i tillegg har jeg med bilder av et par kort som allerede er gitt bort...

Dette kortet med Tingeling på fikk min lille niese, Dina, da vi feiret 3-årsdagen hennes forleden. Hun har ikke fylt tre år enda, men vi måtte ha selskap før hun flyttet fra Trøndelag til Sørlandet. 
Og dette kortet fikk min yngste søster, Natalie, til bursdagen sin. Bildet av pusen er tatt av min andre søster, Sigrid (hun som har bloggen Fotoblikk2). Katten heter Melis, og presenteres nærmere i bloggen til min niese Linda.

Her er nok et kort med bilde som Sigrid har tatt. Det øverste kortet her viser to gode venner på tur...
Og her er også et bilde Sigrid har tatt. Jeg er heldig som får lov til å bruke bildene hennes på kortene mine. Og synes det er viktig at rett fotograf får æren for de fine bildene.

2 kommentarer:

  1. Masse flotte kort her ! Og så gøy at du har bruk for bildene mine innimellom :-)

    SvarSlett