søndag 15. august 2010

To dager igjen...



Jeg teller ned og teller ned. Nå er det bare to dager igjen til jeg for første gang skal få høre Stage Dolls live - tror jeg... Ja, litt skepsis henger i...

For det er nesten så jeg lurer på om det hviler en liten forbannelse over meg og Stage Dolls. Det er 25 år siden Soldiers Gun ble gitt ut. Og iløpet av de årene har jeg planlagt å dra på konsert med guttene maaaaaaaaaaange ganger, men alltid har det kommet noe i vegen. Men nå to dager før Kanonfestivalen begynner øyner jeg håp om at det endelig skal lykkes. Og jeg sender varme tanker til min kjære svoger Thomas, som har lovet å være sjåfør for meg. Uten ham hadde det blitt vanskelig denne gangen også. For siste bussen hjem rekker jeg ikke...

3 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at kneet er klar for konsert!! Dette SKAL du få til :)

    SvarSlett
  2. Det blir nok konsert denne gang,skal du se :-) Og du kommer nok til å kose deg MASSE !

    SvarSlett
  3. Hvis du ikke kommer deg på konserten; vel, sorry is all I can say... ;)
    Neida, vi satser på at det går bra! Kos deg :)

    SvarSlett