søndag 20. februar 2011

Å du herlige Mammut!

Ja, jeg er glad i bøker, og pleier å ta en tur i bokhandelen når det er Mammutsalg. I år var jeg heldigvis føre var, og så gjennom katalogen før salget begynte. Og der fant jeg en bok jeg har ønsket meg leeeeeenge, men ikke hatt råd til å kjøpe. Så årets fangst på Mammut ble Norsk pop og rockleksikon - forhåndsbestilt slik at jeg skulle være helt sikker på å få akkurat den boka jeg ville ha... 
Og iløpet av de to dagene jeg har hatt boka i hus, har jeg bladd, lest og kost meg. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært gladere for fangsten på Mammut... Det er rett og slett en skatt jeg har fått tak i...

1 kommentar:

  1. Hmmm...det er vel denne som ligger på jobben, da ? :-) Og mammutsalg hadde jeg faktisk ikke hørt om (har nok gått glipp av noe, kanskje).

    SvarSlett