søndag 21. februar 2010

Vinterglede

De som kjenner meg godt, vet at jeg er av de som klager høylydt over vinterens luner. Jeg er ikke særlig glad i sprengkulde. Og jeg kan ikke fordra å måke snø. Ja, jeg kan styre min begeistring over holkeføre også...
Men likevel innser jeg at vinteren kan være vakker. Solskinn og ferdig brøytet snø er en fryd. Og når jeg i dag skulle scanne noen gamle bilder, kom jeg over en bildeserie fra vinteren 2004. Bildene er fra stedet jeg bodde før, og er av elghunden som fremdeles bor hos min eks på gården i skogen. Og den fullkomne lykke en vakker vinterdag må være en voffs som kan løpe løs og leke i snøen...

4 kommentarer:

  1. Ja, hunder klager ikke over litt snø :-) Bortsett kanskje fra Nosler, dersom det er over en halvmeter....for da forsvinner han, hehe. Fine bilder !

    SvarSlett