onsdag 4. juli 2012

Seier'n er min!

I januar satt jeg og drømte mine drømmer om 2012. Et blogginnlegg fikk flere til å komme med tilbud om å bli med på tur. Det å kunne bevege meg ute i naturen er noe jeg virkelig savner fra den tiden ledd og muskler fungerte tilnærmet normalt. Og i går bar det avgårde på årets første topptur.
Jeg var veldig spent før vi tuslet avgårde. Men det var slett ikke noe problem å komme seg til topps på Våttån i Skaun. En kjempefin kveldstur i rolig tempo.
Og det var en stor seier å få skrive navnet sitt inn i en trimpostbok. Det er det maaaaange år siden jeg har gjort.
 Trivelig turfølge og vakker utsikt - hva mer kan man ønske seg en sommerkveld?
 Jo, man kan ønske seg kirsebær, kaldt vann og blomster på bordet... Snakk om kosekveld.
 Dette bildet er tatt kl 23.15. Vakkert!
 Og om noen skulle tro jeg skryter på meg denne turen, så har jeg bevis her. Jeg var virkelig der. :)
Og da vi snudde ryggen til sola for å gå ned igjen, fikk vi se en vakker fullmåne. Jeg kan ikke huske at jeg noen sinne har sett sol og fullmåne på himmelen samtidig. At kameraet mitt ikke er godt nok til å få fram hvor flott den månen var må jeg bare leve med. Jeg fikk et bilde av den. Også får jeg bare tenke tilbake på det som et vakkert minne.


Tusen takk for turen Kari og Astrid!

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder fra tur i flott natur ! Så bra at du fikk din første topptur for i år....flere følger nok med :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel gjennomført!

    SvarSlett
  3. Takk for den fine kvelden som må gjentas. Kan ikke love at vi blir like heldige, men alt vær har sin sjarm. Hilsen Kari

    SvarSlett
  4. Så godt å se at du har fått din første topptur :-) Jeg vet at det betyr mye for deg :-)Fine bilder, det så ut som en veldig fin tur :-)

    SvarSlett