onsdag 18. februar 2009

Grønn dag

Så var det en grønn onsdag. Min første tanke var å ta bilde av mine to grønne stuevegger. Men akk og ve... Jeg liker ikke de to veggene, og drømmer om å få malt dem etterhvert... Men det var ikke vanskelig å finne grønne ting å ta bilde av i dag.

På kjøkkenet fant jeg en skål og en asjett i plast. Ekte IKEA-varer det gitt. Et grønt krus med gris på. Og en flaske Zalo.
Posted by Picasa



Grønne dikt fant jeg også.
Posted by Picasa



Skål og lysestake på stuebordet, Irsk folkemusikk i cd-hylla og selvsagt grønt garn.
Posted by Picasa



Jeg ser at en del av de andre som er med på fargeuka har knipset sine flotte grønnplanter. Vel, min ene aloe vera er ikke i en slik forfatning at den er verdt en plass i bloggen (sikkert noen som gjerne vil se en mishandlet plante, men det er flaut å vise den fram). Men to kunstige eføyer får bli mitt grønne alibi (de dør ihvertfall ikke).
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Grønt hos meg ville garantert betydd planter. *ler*

    Her er det ekstremt lite grønt gitt... og plantene har plenty gule blader.

    SvarSlett