onsdag 25. februar 2009

Onsdag i luenes tegn

Visst klager jeg støtt og stadig over vinterens luner. Jeg er nok ikke den som liker meg når jeg må måke snø. Og holkeføre er noe av det verste jeg vet. Men likevel fryser jeg ikke sånn på ørene at jeg må ha luer i fleng. Det er produksjonen til årets julemesse som er igang. Vi er en gjeng som produserer til menighetens julemesse. Og det krever at vi begynner i januar. Mitt bidrag så langt er tre luer som er ferdige og en som er påbegynt. Ellers er kurven full av halvferdige produkter. Så får vi se etterhvert hvor mye som blir ferdig til i november. Oppskriften til disse luene fant jeg i Evas univers for lenge siden. Har blitt veldig glad i det mønsteret og husker ikke hvor mange sånne luer jeg har strikket (men mange er det).

Posted by Picasa


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar