lørdag 28. februar 2009

Min vinterdag




Etter en gårsdag med vekslende sol og snøstorm våknet jeg i dag til et helt fantastisk vintervær. Nysnø og sol er vakkert. Og de vakre tonene av Cecilia er perfekt følge en slik dag. Det første som møtte meg utenfor døra var noen fine skjærespor i snøen på terassen. Noen små tegn som minner meg om at våren nærmer seg.




Snøhaugene her begynner å få enorme dimensjoner. Både huseiere og kommunens folk begynner å få problemer med å finne steder å lage nye snøhauger nå. Vi trenger ikke mer snø denne vinteren. Selv om sånne dager som dette er nydelige.


På veg til bussen gikk jeg en liten omvei, bare for å få litt trim og ekstra tid ute i sola. Noen av bildene er tatt på veg til bussholdeplassen, og noen er tatt mens jeg sto på holdeplassen og ventet på bussen. Håper og drømmer om at morgendagen også blir så nydelig som dette.

1 kommentar: