søndag 22. februar 2009

Svart/hvit dag

Hva er vel mer svart og hvitt enn mitt kjære Rosenborg? Det første jeg måtte ta bilde av til denne dagen var husnøkkelen min... hehe...
Posted by Picasa


I det hele tatt må jeg vel si at dette var den letteste oppgaven denne uka. Svart og hvitt er ikke vanskelig å finne her i huset. Noe er hvitt, noe er svart og noe er begge deler.
Posted by Picasa


Bestemors gamle symaskin er et kjært minne.
Posted by Picasa

Og det skjønneste jeg noen gang har sett i svart og hvitt er min lille nevø i smoking. Han var jo bare en bedårende brudesvenn da foreldrene giftet seg i fjor sommer...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder hos deg da!!
    Kan jo ikke akkurat si meg enig i at rosenborg sangen er bra (er jo bergenser!!) men ellers masse fint!!
    Håper du har hatt en flott fargeuke, det har iallfall jeg!!

    SvarSlett
  2. Når det gjelder fotball er det vel ikke så mange trøndere og bergensere som er enige. Men heldigvis går det an å være enige om at man er uenige - også kan man være venner likevel;) Jeg har hatt en morsom fargeuke. Hyggelig at du stakk innom.

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du vil følge bloggen min:0)
    Eit flott svart/kvitt innlegg frå deg, og nevøen din var berre heilt nyydeleg...
    Fargeveka har vore både interresant og utfordrande, og ikkje minst har mange funne nye bloggevener som ein kanskje ikkje ville funne fram til ellers.
    Ha ein fin mandag, klem.

    SvarSlett