tirsdag 10. mars 2009

Uklart

Som vanlig kommer jeg tuslende etter med mitt mandagsbidrag på tirsdag. Jeg regner med at det blir sånn framover også, for mandagen er alltid travel for meg.







Denne ukens utfordring var uklart. Litt tankevirksomhet medførte det. Men ved frokosten her ble det plutselig ganske klart for meg. For hva er mer uklart enn mitt eget forhold til kaffekoppen min i dag. Det var tomt for melk i kjøleskapet. Så det ble svart kaffe i dag. Og det er litt uklart om jeg faktisk liker kaffe uten melk. I tillegg sitter jeg og drømmer om vår og sommer, og oppdager at dagens kaffe blir drukket av et krus med julemotiv. Gamle bybro i julestemning er jo et vakkert motiv. Men det er noe uklart om jeg føler meg komfortabel med å se det i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar