fredag 27. mars 2009

Verdens snilleste søsken.

Aldri har jeg vel fått større bursdagsgave enn den mine søsken gav meg for noen dager siden. Det var en eske som var både stor og tung. Og inni esken var det et helt nydelig salongbord. Tenk at jeg kunne levere tilbake det bordet jeg har lånt i mer enn et år. Jeg har sagt det mange ganger, og sier det gjerne igjen: jeg elsker mine søsken. De er bare kjempesnille...


Og med nytt fint bord i hus, måtte jeg få kjøpt noen glassbrikker. For jeg kan jo ikke ødelegge bordet med stygge ringer etter glass. Så i dag var jeg en tur i byen. Der fant jeg en koselig liten butikk som jeg egentlig ikke har lagt merke til før. Men jeg kommer helt sikkert til å oppsøke Pentik flere ganger. Det ble bare glassbrikker i gul filt i dag. Men neste gang blir det kanskje mer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar