tirsdag 4. august 2009

Rotet har tatt form...

For noen dager siden publiserte jeg bilde av min rotete stue. Nå kan jeg rydde opp igjen. For i dag ble gardiner og fire sengesett overlevert til de som skulle ha det...

En strålende fornøyd nevø bekrefter at sengesett med ender og frosker på er perfekt (et annet sengesett i lyseblått tok jeg ikke bilde av).

Gardinene med sjørøvere på fungerer fint til å leke gjemsel med. At mamma akkurat har brukt tid og krefter på å stryke dem er ikke verdt å tenke på. Bilde av hele vinduet tok jeg ikke. Siden det bak sjørøverne befinner seg en rullegardin som har blitt offer for en toårings kreative evner...

Og det må avsløres at den lille luringen var med i butikken og plukket ut gardinstoffet selv.

Og om en drøy måned skal lille nevøen få en liten søster. Og nå er vogga på stua klar med nytt rosa sengetøy (et helt likt sett i hvitt med rosa blonde har også blitt sydd de siste dagene).

2 kommentarer:

  1. Så flink du er.

    Jeg vil også ha sengetøy med rosa blonder.

    SvarSlett
  2. Syns du er kjempeflink, jeg! Kjekt å ha en så dyktig og snill tante :)

    SvarSlett