mandag 21. september 2009

Favoritt


Denne ukens utfordring fra Koselig er favoritt.








Det finnes mange favoritter i livet mitt. Det er så mange jeg setter pris på. Mange av mine favoritter kan nok knyttes til musikk. Som alle som kjenner meg godt vet, så er DDE mitt favorittband. Der er det ingen tvil. Særlig etter denne sommeren hvor jeg har fått med meg flere konserter med dem.Når det gjelder DDE så er både musikerne og musikken favoritter. Slik er det ikke alltid. Noen ganger er musikeren en stor favoritt, selv om selve musikken er heller dårlig...

Men alltid når jeg skal tenke favoritter så er de ungene jeg er tante til blant de første jeg tenker på. Og jeg har et par bilder av min niese som jeg synes er morsomme. Den vesle tøffe jenta som elsker å jakte er definitivt en favoritt. Jeg tror ikke det er så veldig vanlig for en 14 år gammel jente å kose med rådyrskinnet etter at dyret er flådd. Jeg klarte ikke velge et av de bildene, jeg måtte ha med begge. Det er blant mine favorittbilder.

12 kommentarer:

  1. Fine forskellige favoritter - Flot løsning.

    SvarSlett
  2. Sikke dejlige billeder af din niece med rådyret - fine favoritter du har valgt ;O)

    SvarSlett
  3. Ja det er klart en tough lady og hun kan klare den leg med bravour - det er et fantastisk motiv! Klart favoritt, og det bedste billede jeg har set idag!

    SvarSlett
  4. Det var ei skikkelig modig og flott jente!

    Skjønner jo at DDE har appell, selv om de ikke er av mine favoritter. Men det er jo det som er bra med musikk, det er så mye forskjellig og for en enhver smak og anledning. Hadde ikke sagt nei til en storfest med DDE som underholdning, de skaper jo stemning :-)

    SvarSlett
  5. Artig ja. Er selv fra Namsos og husker vi hørte på dem før dem ble DDE : )

    SvarSlett
  6. Fine forskjellige favoritter, men urk, de siste bildene tør jeg nesten ikke se på. Tøff jente det der!

    SvarSlett
  7. Fine favoritt-bilder!
    Det er bra de unge lærer å jakte (så lenge de liker det), det kan komme godt med :)

    SvarSlett
  8. Så tøff jente, ja! Det hadde ikke blit meg! Mange har et eller annet band som favoritter, så også du og DDE er jo flinke.
    -Margit-

    SvarSlett
  9. Selv tror jeg nok jeg hadde foretrukket din lille niese på gitar fremfor DDE ;)
    Likte veldig godt den bildet av den lille jenta med den store gitaren :))

    SvarSlett
  10. DDE er ikke av mine favoritter, selv om jeg sikkert hadde klart å følge teksen på sangene deres i lystig lag!!!
    Rådyr er kule og bildene av niesen din var kjempekule:)

    SvarSlett
  11. Det var et fint innlegg! Tøff niese du har :)

    SvarSlett
  12. Må si at niesa du er tøff:) Min kjære jakter og da rådyret hang i garasjen så holdt jeg på å få hetta hver gang jeg så de øynene!
    Kjekt med favorittband:) OG enig med deg noen ganger er musikeren søtere enn musikken de lager:) HA en strålende tirsdag:)

    SvarSlett