søndag 13. september 2009

Nidaros Brass Band

Mange som følger bloggen min har kanskje fått inntrykk av at jeg ikke hører på stort annen musikk enn DDE. Vel, det stemmer ikke helt. Jeg er ganske allsidig når det gjelder musikk. Jeg er blant annet veldig glad i brass. Og har lyst til å presentere en av mine brass-favoritter: Nidaros Brass Band. Dette første bildet er tatt i Lademoen kirke i forbindelse med en konsert med Enfield Citadel Band (en konsert jeg tidligere har omtalt her).

Jeg har hatt gleden av å høre dem ved flere anledninger. Og det har vært en stor glede hver gang. Sist jeg hørte dem var under Frelsesarmeens sommerfest den 20.august. Da var det en gruppe på 13 musikere som stilte opp, og fylte lokalet med nydelige toner.
Jeg kan varmt anbefale å ta en nærmere titt på hjemmesiden deres, og benytte anledningen til å gå på en konsert eller flere med dem.

1 kommentar:

  1. Dette var veldig hyggelig lesning, Anne-Lill. Tusen takk for gode ord! Vi forsøker å gjøre vårt beste, alltid!

    SvarSlett