onsdag 21. oktober 2009

Høst

Med litt vemod må jeg innse at sommeren definitivt er over. En tur ute i kaldt høstvær gjorde meg oppmerksom på at naturen er i ferd med å gjøre seg klar for vinterluren... Selv om jeg synes denne sommeren ble litt for kort, så elsker jeg høsten. Spesielt på sånne vakre dager som denne. Høsten er faktisk begynnelsen på en ny vår og sommer... Og den er full av vakre farger. Hvert eneste blad er et lite kunstverk... Noen er kanskje litt lei seg for at de ikke ble plukket. Men det er bare å trekke næringa ned til røttene igjen, sove seg gjennom vinteren og håpe at noen forbarmer seg over dem neste år...

3 kommentarer:

  1. Nå er snart høsten over også ser det ut til. Nesten ikke løv igjen på trærne.. Fine bilder!
    Det er noe til deg i bloggen min! :)

    SvarSlett