onsdag 21. oktober 2009

Utmerkelse!










Linsky har gitt meg en MeMe Blog Award!
Tusen takk!!!

Med denne Awarden følger en utfordring. Jeg skal skrive sju ting om meg selv, og sende Awarden videre til sju andre bloggere.

1. Jeg liker å legge puslespill på pc'n.
2. Jeg er nesten halvferdig med årets julegaver.
3. Jeg elsker å være tante.
4. Jeg er ikke flink nok til å hvile.
5. Hvit Toblerone er favorittsjokoladen min.
6. Jeg er avhengig av kaffe med melk om morgenen.
7. Jeg gleder meg vilt til onsdagens konsert med brødrene Brøndbo.

Jeg vil gi denne Awarden videre til:

Hildesol
Aase
Natalie
Sigrid
Koselig
Kvardagsliv i Storemyra
Anne Grethe

2 kommentarer:

  1. En utmerkelse! Utmerket :) Takk, takk :)

    SvarSlett
  2. Trenger litt hjelp av deg i morgen jeg Anne-Lill om du skulle bli med oss hjem...fikk nemlig ikke med bildet når jeg kopierte dette til min blogg...hehe...litt amatør enda ;-)

    SvarSlett