mandag 15. mars 2010

Svevestøv

Torsdag 12.mars trosset jeg snøværet og dro til byen for å høre Svevestøv og Lise Olden i Olavshallen. Jeg vurderte helt til det siste om jeg skulle holde meg hjemme i uværet. Men er glad jeg dro på konsert.

For meg ble det helt nye bekjentskap. Jeg hadde knapt hørt om hverken Svevestøv eller Lise Olden før jeg dro. Men i nyhetsbrevet jeg fikk fra Olavshallen, sto det at Morty Black skulle være med å spille. Og for meg er det et kvalitetsstempel.


Jeg ante lite om hva som ventet. Jeg hadde ikke sjekket noen av dem på youtube før jeg dro. Og jeg ble overrasket. Jeg fikk presentert noe vakkert. Flere ganger under konserten ble jeg rørt av musikken. Helt annen musikk enn jeg pleier å høre på. En flott konsertopplevelse, men noe jeg nok ikke kommer til å kjøpe på cd.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar