lørdag 2. oktober 2010

Håp i oktober...

September var en usedvanlig flott måned her i Trøndelag. Og jeg lar et bilde jeg tok ved bussholdeplassen en morgen i september skape håp om flotte dager også i oktober. Ja, høsten er vakker når tåka letter og sola stikker fram en tidlig morgenstund. La oss håpe at det kommer flere slike dager framover...
I september var jeg som såvidt nevnt i forrige innlegg i Oslo en tur. Det var kos å se igjen gode venner. En tur i teater (et stykke jeg skal komme tilbake til senere) gjorde godt for sjelen. Og en handletur på Grønland ga meg ny inspirasjon til å hive meg over matlaginga igjen. Har vært litt sløv i forhold til middagen i det siste. Men med skapet fullt av nye og spennende ingredienser kjenner jeg magen rope etter god hjemmelaget middag.

Og første dagen i oktober ble brukt til sykebesøk hos tantes nurk. Veslejenta har kommet seg veldig fort etter operasjonen. Og er i en objektiv tantes øyne verdens skjønneste i sin altfor store sykehusskjorte.

3 kommentarer:

  1. Å helledussen, så nusselig hu var i den skjorta da. :)

    SvarSlett
  2. Håper alt går bra med lille Dina og at storebror også blir husket. :-)

    SvarSlett
  3. Det går veldig bra med lille nurket nå. Vi venter fremdeles på svar på kreftprøvene, og håper hun slipper cellegift.

    Og selvsagt blir storebror husket - han er jo hele familiens godgutt. :-)

    SvarSlett