mandag 11. oktober 2010

Hjerte-



Det er leeeeenge siden jeg har prøvd meg på mandagstema nå. Men når jeg i dag tittet innom hos Koselig og så oppgaven ble jeg fristet til å hive meg med igjen.







Dagens oppgave heter hjerte- . Og det er helt fritt hva man vil sette bak streken. Jeg hadde tenkt å blogge helgens kulinariske delikatesse i dag. Og det passer veldig godt sammen med hjerte. Min løsning blir dermed hjerte-mat. Krabbeklør er et av høstens høydepunkt for meg. Det er sunt for hjertet. Og det er fantastisk godt. NAM!!!

5 kommentarer:

  1. Dette er mat for hjertet og for kos i mørke høskvelder!! Godt valg!

    SvarSlett
  2. Har ikke smakt dette, og selv om det er Hjerte-godt har jeg ikke lyst å smake heller! Er litt forsiktig med "nye" ting, jeg! Godt innlegg iallefall! -Margit-

    SvarSlett
  3. Vi har også kost oss med krabbe (faktisk hummer også) i helgen mmmmmmmmm

    SvarSlett
  4. Åh, nå fikk jeg lyst til å prøve krabbe! Det har jeg ikke spist siden jeg var jentugen!

    SvarSlett