lørdag 13. juni 2009

Jeg har blitt tagget

Jeg har fått en utfordring fra Fèe og Mildred
Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan, slik at dere blir litt bedre kjent med meg.



Hva er du opptatt av for tiden?
Å prøve å legge om livsstilen litt. Spise sunnere og røre meg mer.

Hva har du på deg i dag?
Det er en regnfull lørdag formiddag, så foreløpig tusler jeg rundt i lyseblå pysjbukse, hvit t-skjorte og grå hjemmestrikkede raggsokker.

Hva skal du spise til middag?
I dag skal jeg ha stekt hyse med ovnsbakte grønnsaker og villris.

Hva vil du gjerne lære deg?
Å spille gitar og å synge rent.

Hva hører du på akkurat nå?
Nrk P1

Hvordan er ditt favorittvær?
Overskyet, oppholdsvær og passe varmt til å gå ute i jeans og t-skjorte.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å bli slank nok til å få på meg bunaden igjen.

Hva syns du om den personen som tagget deg?
Fèe: kjempekoselig jente. Har hatt gleden av å møte henne noen ganger, og hun er veldig lett å prate med. Intelligent og varm person som ser lenger enn til sin egen nese...

Mildred: en humørspreder som jeg har veldig lyst til å møte. Nettvenninne som er med på å gjøre hverdagen min bedre. Virker veldig åpen og ærlig uansett hva som skjer.

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?
I samme byggefelt som jeg bor nå. Jeg trives her jeg bor.

Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
Bil og penger nok til å få med meg mange konserter med DDE i sommer.

Hva vil du gjerne bli kvitt?
Et par bilringer rundt magen.

Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Hurdal på konsert.

Hvilket språk vil du lære?
Holder lenge om jeg blir flinkere og tryggere i engelsk.

Hva ser du etter i en venn?
Hjertevarme.

Hvem vil du gjerne møte?
Skulle gjerne spist middag med Frode Viken og Bjarne Brøndbo.
En annen person jeg såvidt har hilst på, men som jeg gjerne skulle hatt en lengre samtale med er Eva Burrows.

Hva slags musikk liker du?
Jeg er veldig allsidig når det gjelder musikk. DDE og Bob Dylan er mine to absolutte favoritter. Men ellers hører jeg på mye forskjellig. Både klassisk, rock, pop, viser, bedehusmusikk og country finnes i samlinga mi. Men jeg styrer unna hip hop, rap og metal...

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Den lyseblå pysjbuksa. Det må være verdens beste klesplagg.

Hva er drømmejobben?
Bibliotekar.

Har du noen favorittmodeller?
Er relativt uinteressert i moter og modeller gitt.

Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?
Gitt dem til søsteren min som trenger de mer enn meg.

Beskriv stilen din?
Fullstendig uten stil...

Hva var det siste motebladet du leste?
Må vel være Det Nye for 20 år siden.

Den siste cd-en du kjøpte?
Ut av kontroll med DDE.

Hva hørte du på da du ble tagget?
Sannsynligvis et eller annet program på P1.

Hva vil du akkurat nå?
Ha en hel dag hjemme i min egen stue.

Jeg sender utfordringen videre og tagger
Fotoblikk og Kvardagsliv i Storemyra





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar