torsdag 4. juni 2009

Ut av kontroll...

Endelig er jeg helt ut av kontroll... Dagens vær gjør det umulig å få sola i auan... Men det kommer nok varmere dager snart. Ihvertfall er det to dager siden DDE slapp sin nye plate. Den heter: Ut av kontroll med sola i auan. Og den er en ekte DDE-plate. Jeg skjønte at den var bra, da jeg så framsiden av VG i går. Der var konklusjonen at plata passet best på fyllefest. Og den dommen fra VG fortalte meg at plata var av god DDE-kvalitet. Ikke slik å forstå at jeg liker fyllefester, men VG har vel som vane å skrive noe negativt om DDE.

I dag fikk jeg tak i skiva. Og den surrer og går her nå. Jeg tror dette kommer til å bli en av de DDE-platene jeg kommer til å spille mest. Den er av de roligere platene deres. Det er flere fine ballader på den. Så absolutt en plate som passer på fest. Men like mye en plate man kan sitte hjemme og nyte alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar