tirsdag 7. juli 2009

Ferie

Det er noen dager siden jeg har blogget noe nå. Jeg har vært på ferie. Gode venner overrasket meg med en tur til Ålesund. Det ble kjempefine dager i en vakker by. Særlig originalt er ikke feriebildet fra byen. Jeg tror de fleste turister i Ålesund tar bilder fra Fjellstua. Morsomt å oppleve en by med et sånt utsiktspunkt.

Og siden jeg er glad i fotball, så peilet jeg selvsagt inn Colorline stadion. Ålesunds nye og flotte fotballbane. Ferden hjemover gikk om Molde og Kristiansund. Og da fergen nærmet seg Molde fikk jeg sannelig bilde av Aker stadion også (eller Røkkeløkka som den også kalles). Men selv om det er to flotte fotballbaner jeg fikk sett, så kommer jeg nok aldri til å sitte på tribunene der for å heie på hjemmelagene. Men selvsagt hadde det ikke vært meg imot å heie på mitt kjære Rosenborg der...
Ellers sitter jeg igjen med mange vakre syn. Jeg blir veldig betatt av fjell og vann. Jeg er oppvokst i ei fjellbygd, og er veldig glad i fjellene. Og Vestlandet med sine fjell og fjorder er vakkert. Bilturen gjennom den fantastiske naturen fikk hjertet mitt til å banke litt ekstra. Jeg sitter her med bildene og minnene - og kjenner at jeg er et heldig menneske. Jeg har nok verdens beste venner som sørget for at jeg fikk en uventet og flott ferie. Godt selskap, god mat og flotte opplevelser er noe jeg lever lenge på.
Tusen takk!

1 kommentar: