mandag 20. juli 2009

Ferie


Dagens mandagstema er ferie. Koselig har gitt oss en utfordring om å finne våre beste feriebilder.







Mine bilder er hentet fra en dagstur til fjells sommeren 2008. For meg er det noe helt spesielt å komme opp på høyfjellet. På en måte føler jeg at jeg kan virkelig kan senke skuldrene og puste godt med magen når fjellviddene ligger foran meg. Desverre er det altfor sjelden jeg kommer meg til fjells. Men når jeg først er der, så nyter jeg det i fulle drag. Selv om det var gråvær den dagen i fjor sommer, så var det mitt vakreste minne fra sommerferien i min barndoms dal. Jeg hadde flotte dager nede i bygda også, men dagen på fjellet var den fineste av alle.

8 kommentarer:

  1. Ja det er ingenting som å komme opp på fjellet og bare vandre der i stillheten! Deilig!!!

    SvarSlett
  2. Ja, højfjeldet kunne jeg godt tænke mig her på det flade Lolland.

    SvarSlett
  3. Åh vilka bilder - fantastiskt! Känns som jag också skulle kunna tänka mig en tur dit!
    Marie

    SvarSlett
  4. Ja fjell turer er godt på sommeren ja. Friskere luft og ikke så varmt, perfekt for meg : )

    SvarSlett
  5. Jeg har aldri vært til fjells på noe som ligner ferie en gang,men det håper jeg skal bli en gang - det ser skikkelig fredfyllt ut, så man kan vel få rensket hodet litt der ;o)

    SvarSlett
  6. Herlige feriebilder:) Fjellet er flott og hytten ligger ved sjøen, men med fjell rett bak.

    SvarSlett
  7. Det skjønner jeg - at dette var den fineste feriedagen i fjor. Fjellet har en deilig innvirkning på kropp og sjel. Flotte bilder!

    SvarSlett
  8. Det er deilig i fjellet! Fine bilder. :-D

    SvarSlett