fredag 10. juli 2009

Ikea

Planene om en tur til Ikea har vært der lenge. Og jeg tror det blir en realitet snart. For jeg trenger et par ting der. Denne sommeren har jeg vært flink til å plukke eller kjøpe blomster. Men stadig dukker et lite problem opp. Jeg har dårlig med vaser å ha blomstene i. Og på Ikeas nettsider fant jeg en fin og enkel hvit vase. Den i seg selv er grunn nok til å komme seg avgårde snart.
Men det jeg virkelig har bruk for er denne krakken. Jeg har følelsen av at det ble glemt noen cm den gang jeg ble skapt. Så jeg driver stadig med farefull klatring på kjøkkenstoler og hagestoler. Jeg rekker ikke opp til øverste hylle i kjøkkenskapene og jeg rekker ikke opp til de øverste snorene på tørkestativet ute. Så noe sier meg at denne krakken kan være en god investering.
Og trenger jeg nye fargerike skåler? Nei! Jeg har vel nok skåler. Men hva jeg har lyst på er en helt annen sak...

3 kommentarer:

  1. Koselig å unne seg noe innimellom, ja! Ikke bare kjøpe ting man trenger. Og når det i tillegg er så fargerike og gledes-spredende ting som de skålene, så må det jo bli bra :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tror det blir skåler neste gang jeg skal på Ikea. Kjekt å ha...

    SvarSlett
  3. Den krakken er genial -jeg elsker min...

    SvarSlett