tirsdag 28. juli 2009

Mandag


Ja, så har bloggen min hatt sommerferie. En hel uke har gått, uten at jeg har vært innom her. Jeg er flau, og skal skjerpe meg. Denne ukens mandagstema fra Koselig er rett og slett mandag...






Koselig spør om hva mandag er for meg. Gjennom store deler av året er mandagen fast møtedag. Jeg er med og leder en damegruppe i menigheten mandagene. Og den gruppen består for det meste av eldre damer. Det er en gruppe som gir meg utfordringer, frustrasjoner og enorme mengder med glede. Mandag er ukens høydepunkt for meg. Og de møtene er grunnen til at jeg veldig ofte kommer med mandagstemaet på tirsdag...

4 kommentarer:

  1. Ja, det er sikkert en fin start på uka. Gleder deg til hver mandag du da? Fin uke videre til deg!

    SvarSlett
  2. Ja, dette må jo være en koselig start på uken. Sosial samvær!
    Mandag er ikke min dag, men dette kunne jo ha vært kjekt:)

    SvarSlett
  3. Sikkert mange som setter pris på å være med på dette på mandagene. Fin start på en ny uke. Hilsen Margit.

    SvarSlett