fredag 3. desember 2010

Bjørn Eidsvåg - Eg ser

Onsdagens konsert med Bjørn Eidsvåg ble en fin opplevelse. Bjørn har i mange år vært en av mine konsertfavoritter. En solid live-artist. Og forventningene var store da jeg entret Olavshallen. Og skuffet ble jeg ikke. Men jeg ble heller ikke bergtatt.


Som jeg har skrevet før, så hører jeg musikk med hjertet. Og Eidsvåg pleier å nå helt inn til de innerste strengene i hjertet mitt under konsertene sine. Men han nådde ikke helt inn denne gangen. Om det var han eller jeg som hadde en dårlig dag skal være usagt. Kvelden ble ikke magisk. Men for all del, konserten var bra. Det var en flott blanding av nye og gamle sanger. Og han har veldig dyktige musikere med seg. Så noen nedtur ble det ikke. Men som sagt, jeg har hatt bedre stunder sammen med Bjørn Eidsvåg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar