mandag 6. desember 2010

Julebakst...

I går startet jeg med årets julebakst. Og da gikk det mer enn en varm tanke til et vennepar, som var så snill å donere en brukt Kenwood til meg for et drøyt år siden. Jeg er fantastisk heldig som har slike gode venner.
Gårdagens bakst skulle bli colakaker. Og de ser jo slett ikke så verst ut. Tanken var at også mine søstre skulle få en liten boks hver med de kakene. Men når jeg smaker på dem, så finner jeg ut at jeg må ha blingset litt da jeg leste oppskriften. For de er slett ikke perfekte. Helt ærlig, så smaker de ikke noe godt i det hele tatt... Så jeg tror det må bli en ny runde med baking av colakaker, og da skal jeg ihvertfall være nøye når jeg leser oppskriften...

1 kommentar:

  1. Bra du prøvesmakte før du gav de bort, da! :D

    Lagde også kolakaker i går, og det må et under til for at de skal vare helt til jul. For de ble så gooooode!!!

    SvarSlett