lørdag 4. desember 2010

UFO...

Ja, årets julerengjøring har avslørt en større mengde ufoer i leiligheten min. De som driver med håndarbeid selv har vel allerede skjønt hva UFO står for. Men for de av dere som ikke helt skjønner det, så kan jeg opplyse om at det har ingenting med små grønne menn og flyvende tallerkener å gjøre. Det er rett og slett UFERDIGE OBJEKTER...


Og de er det mange av her hos meg. 2010 går nok ikke inn i historiebøkene som det mest produktive året for meg. Mange ting har blitt påbegynt, men lite har blitt ferdig. Så nå har jeg inngått en avtale med meg selv, for her må det skjerpings til. 
Ingen nye prosjekter skal startes opp før alle ufoer er borte!
Og første prosjekt som skal bli ferdig er det siste jeg begynte på. Det er en bestilling fra min niese Linda. Hun ønsket seg skjerf til den lua jeg strikket til henne for to eller tre år siden. Og slike ønsker kan ikke tante motstå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar